ستاره خط میانی بارسا براین باور است که یونایتد در به خدمت گرفتن سسک ناکام خواهد ماند و به علاوه انتصاب مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسا را مورد ستایش قرار داده

سایت گل- آندرس اینیستا ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که بعید است که سسک فابرگاس  با ترک باشگاه بارسلونا به  منچستریونایتد بپیوندد.

کاپیتان سابق باشگاه آرسنال که چند سال پیش با انتقالی جنجالی به بارسلونا پیوست، حالا با پیشنهاد 41 میلیون یورویی شیاطین سرخ مواجه شده که قصد دارند او را به اولدترافورد ببرند. البته اینیستا بعید می داند که این اتفاق رخ دهد.

اینیستای 29 ساله در یک رویدادی تبلیغاتی در جمع خبرنگاران در خوسکار گفت:« من نمی توانم سسک را در حال ترک بارسلونا تصور کنم. کاملا طبیعی است که بازیکنان بزرگ نظر تیم های دیگر را به خود جلب کنند. بارسلونا خیلی خوش شانس است که او را دارد و من امیدوارم که بتوانیم همچنان به بازی در کنار هم ادامه بدهیم.»

دیشب نام جراردو مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد و حالا اینیستا در صحبت هایی اعلام کرده که جانشین تیتو ، در این تیم موفق خواهد بود. اینیستا ادامه داد:« اگر سران بارسا مارتینو را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند، مطمئنم که او مربی ایده آلی خواهد بود. ما بازیکنان اینجا آماده ایم تا به گفته های گوش داده و فصل مثبت و خوب دیگری را پشت سربگذاریم. من دیروزبا تیتو صحبت کردم تا به او روحیه بدهم و همه انرژی مثبتم را به او منتقل کنم تا بتواند این لحظات سخت را پشت سربگذارد.»

اینیستا در ادامه به این نکته اشاره کرد که نگران بازی کردن نیمار و مسی در کنار یکدیگر نیست و پیش بینی کردکه با حضور پپ برروی نیمکت مربیگری بایرن، این تیم حتی بهتر از قبل نیز می شود.

اینیستا ادامه داد:« من بعید می دانم که مشکلی میان نیمار و مسی وجود داشته باشد. بازیکنان خوب همیشه می توانند با هم بازی کنند. بازیکنان خوب به یکدیگر کمک می کنند تا بهتر شوند. پس وقتی که نیمار به بارسلونا بیاید، فکر می کنم که تیم ما به روند فتح جام های قهرمانی اش ادامه خواهد داد و این همان چیزی است که ما می خواهیم. »

او درمورد بایرن گفت:« بایرن تیم بزرگی است و گواردیولا این تیم را قوی تر از قبل خواهد نمود.نمی دانم که آیا در آینده این فرصت را خواهیم داشت تا خودمان را مقابل بایرن محک بزنیم یا خیر ولی هم آنها و هم ما تیم های قوی ای هستیم. باید ببینیم که در بازی 4شنبه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه تیمی به پیروزی می رسد. من تنها می توانم بگویم که بایرن با روی کار آمدن گواردیولا حتی بهتر از قبل هم می شود.»


foton